Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009

Φύλακας Άγγελος


Ωωω! εσύ! μικρέ μου άγγελε..
εσύ που εμφανίζεσαι γλυκά εμπρός μου..
στις πύλες του ονείρου μου..
πάνω σε ζωηρό λευκό σύννεφο..
και με αφυπνίζεις γλυκά
ψιθυρίζοντάς μου όμορφα ακούσματα
και τραγουδώντας ύμνους μελαγχωλικούς..
τι γυρεύεις εδώ; που ποθείς να φτάσεις?
ξέρω! ψάχνεις και συ εκείνη..
εκείνη τη μαγική χώρα..
μα..δεν μπορείς..απογοητεύεσαι..
θυμώνεις..
άκου!
κοίτα!
δεν είσαι
παρά μια αδύναμη ψυχή..
που όμως αν τόσο επιθυμείς να γνωρίσεις τη χώρα αυτή..
δεν έχεις παρά να ψάξεις
εκείνο το μικροσκοπικό κλειδί που
θα σε οδηγήσει σ'αυτή..
και τότε περίφανος...
ελεύθερος πια,
θα πλανιέσαι στο μυστικό μου κόσμο αιώνια..
και θα σαι ανέμελος.
Δίχως να καταλαβαίνεις πώς περνά ο καιρός..
και θα'σαι πάντοτε στο πλάι μου..
να μου θυμίζεις πρόσωπα εικόνες και στιγμές..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου